loading...
§سرزمين نخل و آفتاب رودبار جنوب (حيدر آباد)§
دانلود فيلتر شكن 1000%
http://173.254.204.29/index.php?bid=354&SESSID=rmjg7o20es2eh0qa6p3u3k31u3〈=english&uc_param_str=pfbivess
§مجتبي سنجري§ بازدید : 174 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

گدائى در این خانه افتخار من است شعار عشق تو عالیترین شعار من است فروغ روى تو اى خضر وادى ظلمات چراغ روشن هر شامگاه تار من است من ار که هیچ نیارزم بدرگهت اىدوست ولى محبت و مهر تو اعتبار من است من از خزان حیاتم به دل ندارم بیم! صفاى گلشن رخسار تو بهار من است! شبان وادى ایمن به وصل دوست رسید جمال روى تو نازم که «نور» و «نار» من است به صبح و شام ندارم ثناى کس بر لب ولى فضائل تو ورد روزگار من است به عشقبازى پروانه گر کنم «تقلید» عجب مدار که این اوج «ابتکار» من است! چو «قنبرم» به غلامى قبول کن مولا! کمین غلام درت شاه تاجدار من است! ز هجر گر شودم کار، «زار»، هر شب و روز براى وصل تو کوشم که «کارزار»من است به حسن روى تو سوگند اى مه «ناصر» گدائى در این خانه افتخارمن است ************************************* بر گرفته از سايت : Makarem.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • i3i050mhbdvfkk01wke.zip" alt="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " title="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp
    یکشنبه 23 مهر 1391
    اس ام اس
    اس ام اس هاي ارسالي دوستانمPicture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 1,984
  • بازدید کلی : 34,640
  • کدهای اختصاصی

    چت



    استخاره آنلاین با قرآن کریم


    فال انبیاء

    پیچک


    فال حافظ


    فال امروز

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    شعر زيبايبهار من
    یکشنبه 30 اردیبهشت 1403