loading...
§سرزمين نخل و آفتاب رودبار جنوب (حيدر آباد)§
دانلود فيلتر شكن 1000%
http://173.254.204.29/index.php?bid=354&SESSID=rmjg7o20es2eh0qa6p3u3k31u3〈=english&uc_param_str=pfbivess
§مجتبي سنجري§ بازدید : 213 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (2)
******************************** جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدیم تو به "فراغــــــت" من به "فراقــــت" یک حرف تفاوت که مهم نیست ******************************** سه تا لوك جمازه بشت مهرت.دوتاجاى مغازه پشت مهرت.ندارم مو هچى اي مال دنيا.همى نيسان غراضه پشت مهرت. ******************************** سلامتی رفقايي که آتش معرفتشون جنگل بي معرفتا رو خاکستر کرده" ******************************** از گل آفتابگردون پرسیدن چرا شبا سرت پایینه ؟! گفت : ستاره بهم چشمک میزنه ، نمیخوام به خورشید خیانت کنم!! ******************************** من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند.شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند.من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت.آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت. ******************************** دوسه روزن که بودم دل هواييت*گنوگم کرشنه دستون حناييت* نه اتاهم برم اي غصه رورو*نه اماهم بيام مرکي خداييت ******************************** پرانتزباز(دوستت دارم ...نمینوسم پرانتزبسته بگذاراین حقیقت تاابدپایداربماند. ******************************** اميدوارم باك دلت هركز ازياد ماخالى نشه حتى اكه محبت سهميه بندى بشه! ******************************** شمع میسوزد و پروانه به دورش هر شب،من که میسوزم و پروانه ندارم چه کنم... ******************************** سبو بشكست ودل بشكست وجام باده هم بشكست،خدايا درسراي ماچه بشكن بشكنه بشكن،من نميشكنم بشكن...آآآ...دست دست
طرح شاد نمودن دوستان ******************************** من اسير واژه محبتــــــــــــــــــــــم خالي ازكينه دل وحسادتــــــــــــــــــم عاشق دستهاي با رفاقتـــــــــــــــــــــم زندگي اينجوري داده عادتـــــــــــــــــــــم ******************************** جان رفته ولی زخم جفایت نرود / تاثیر دو چشم بی وفایت نرود / فرشی ز دل شکسته انداخته ام / آهسته بیا شیشه به پایت نرود . ******************************** خاك عرفات،آب زمزم، كوه حرا،جرأت ابراهيم،
طاقت اسماعيل و وصال معشوق راصاحب كعبه نصيبتان كند. عيد سعيد قربان برشما و خانواده محترمتان مباركباد. ******************************** اين دوسه روزرورژيم بگير تالاغر شي كه انتخابت نكنن اينوبه بقيه گله هم بگو .عيدقربان پيشاپيش مبارك. ******************************** دعاي شب يك كودك: خدايا! خودت خوب ميدوني آب كم خوردم،جيش هم كردم،بس كمك كن صبح كتك نخورم.آمين!!! حالا كه دعاتو كردي برو لالا كن!!! ******************************** گاهي دلتنگ ميشم،دلتنگ تراز همه ي دلتنگيها،گوشه اي مينشينم،حسرتها را ميشمارم وباختن ها وصدا شكستن هارا...نميدانم من كدام اميدرا نااميد كردم وكدام خواهش رانشنيدم وبه كدام دلتنگ خنديدم كه چنين دلتنگم! ******************************** صبرم از كاسه دگر لبريز است ، اگر اين جمعه نيايد چه كنم آنقدر من خجل از كار خودم ، اگر اين جمعه بيايد چه كنم اللهم عجل لوليك فرج ******************************** می دونی فرق تو باخون چیه خون روزی هزارباربه قلبم میره وبرمیگرده ولی تو یکبار تو قلبم رفتی ودیگه برنگشتی ******************************** بیاتابرات بگم : من وجودم مال تو/ بذار تا فدات بشم : من غرورم مال تو/ اگه بازیچه میخوای : بیا قلبم مال تو/ اگه رودخونه میخوای : سیل اشکام مال تو/ تو بگو دوستم داری : همه دنیام مال تو ******************************** اگر گاهى ندانسته به احساس تو خنديدم,ويا از روى خودخواهى فقط خود را پسنديدم,اگر از دست من در خلوت خود گريه اى کردى,اگر بد کردم و هرگز به روى خود نياوردى,اگر زخمى چشيدى گاه گاهى از زبان من,اگر رنجيده خاطر گشتى از لحن بيان من ...حلالم کن...وبعد امشب دعايم كن ******************************** زین جهان از پی دیدار میرویم ، از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ، درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، گوییم یا علی و ز دیوار میرویم ******************************** عارفان باعشق عارف میشوندبهترین مردم معلم میشوند! عشق باعارف مکمل میشود،هرکه عاشق شدمعلم میشود. ********************************
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Pc Games Montazeran در تاریخ 1348/10/11 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام :
شما مي توانيد بازي ها و نرم افزار هاي خود را از سايت خريداري كنيد .
با تشكر منتظران

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشي خيلي ايده جالبي است اين كار


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • i3i050mhbdvfkk01wke.zip" alt="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " title="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp
    یکشنبه 23 مهر 1391
    اس ام اس
    اس ام اس هاي ارسالي دوستانمPicture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 1,993
  • بازدید کلی : 34,649
  • کدهای اختصاصی

    چت



    استخاره آنلاین با قرآن کریم


    فال انبیاء

    پیچک


    فال حافظ


    فال امروز

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    پيام هاي ارسالي دوستانم به گوشي من اين پيام ها مختص به يك زمان خاص نمي باشد و به هر مناسبتي ميباشد
    یکشنبه 30 اردیبهشت 1403