loading...
§سرزمين نخل و آفتاب رودبار جنوب (حيدر آباد)§
دانلود فيلتر شكن 1000%
http://173.254.204.29/index.php?bid=354&SESSID=rmjg7o20es2eh0qa6p3u3k31u3〈=english&uc_param_str=pfbivess
§مجتبي سنجري§ بازدید : 469 سه شنبه 01 فروردین 1385 نظرات (0)
یا صاحب الزمان داستان یوسف را گفتن وشنیدن بهبهانه ی توست شرمنده ایم می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست . . . یا اباصالح المهدی . . . ای پیک راستان خبر یار ما بگو / احوال گل به بلبل دستان سرا بگو ما محرمان خلوت انسیم غم مخور / با یار آشنا سخن آشنا بگو . . . اللهم عجل لولیک الفرج . . . دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . . یا مهدی ادرکنی . . . ما، بی تو، تا دنیاست، دنیایی نداریم / چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم! / جز سایه دستان تو، جایی نداریم . . . یا صاحب الزمان . . . من عزادار تو ام جد غریب / گل گلزار تو ام جد غریب مهدی ام نور خدا روی زمین / محو انوار تو ام جد غریب . . . . . . تا کی ورق ورق کنم این سر رسید را / چون کودکی رسیدن سال جدید را با دست زیر چانه تو را آه می کشم / چون غنچه ای که آخر اسفند، عید را. . . . . . افسوس که عمری پی اغیار دویدیم / از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم / جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم یا ابا صالح المهدی . . . هرچه کردم نشوم علت رنجیدن او باز نشد بارها من دل زهرائی او را ز گناهم خستم گفتم این بار که بر نامه من مینگرد خوشحال است لیک اشکش به دلم گفت که من روسیهم من پستم یا مهدی . . . مسیر مسیح بهاران کجاست؟ / صفا گستر لاله زاران کجاست؟ رگ و ریشه لاله از هم گسست / گل اندیشه سربداران کجاست . . . ؟ . . . به تمنّای طلوع تو جهان چشم بهراه / به امید قدمت کون ومکانچشم به راه رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست / قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . . . . . به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را / بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را تمام جاده را رفتم، غباری از سواری نیست / بیابان تا بیابان جسته ام ردّ نشانت را ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • i3i050mhbdvfkk01wke.zip" alt="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " title="آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آخرين ورژن نرم افزار فوق العاده ي Blue ftp
    یکشنبه 23 مهر 1391
    اس ام اس
    اس ام اس هاي ارسالي دوستانمPicture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 2,017
  • بازدید کلی : 34,673
  • کدهای اختصاصی

    چت



    استخاره آنلاین با قرآن کریم


    فال انبیاء

    پیچک


    فال حافظ


    فال امروز

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    اس ام اس امام زمان (عج)
    یکشنبه 30 اردیبهشت 1403